Tanzania - Reisverslagen van Annemieke, Stein, Esra Wieske - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Annemieke, Stein, Esra Wieske - WaarBenJij.nu

Tanzania

Bij het project World of Weaving gaan wij stage lopen om het project verder te ontwikkelen.

21 Februari 2014

De laatste blog..

18 Januari 2014

Het einde van onze stage nadert..

15 December 2013

Het harde werk wordt beloond.... met vakantie!

29 November 2013

Aan de slag!

14 November 2013

Onze eerste dagen in Dar es Salaam!
Annemieke, Stein, Esra Wieske

Hallo! Wij zijn Annemieke, Esra, Wieske en Stein. Deze winter gaan wij 3 maanden naar Tanzania om het project World of Weaving verder te ontwikkelen. World of Weaving is een bedrijf dat handgeweefde producten verkoopt. Deze producten worden geweefd door de vrouwen uit Ifakara die op deze manier hun familie kunnen onderhouden en een duurzaam inkomen verdienen. Wij gaan het verfproces van het katoen aanpakken, een marktonderzoek doen, een producent van organisch katoen zoeken en de marketing verder ontwikkelen. Op deze manier kunnen wij bijdragen aan het het duurzaam sociale project World of Weaving.