fondsenwerving!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Annemieke, Stein, Esra Wieske - WaarBenJij.nu fondsenwerving!! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Annemieke, Stein, Esra Wieske - WaarBenJij.nu

fondsenwerving!!

Door: wieske oomen

Blijf op de hoogte en volg Annemieke, Stein, Esra Wieske

16 Oktober 2013 | Nederland, Delft

Het is eindelijk zover! Ons eerste verhaal op de blog wordt een feit. Na een sponsorloop en een feest hebben wij al een geweldig bedrag binnen gehaald. Hier kan natuurlijk altijd nog wat bij. Daarom zijn wij begonnen met een t-shirt actie. Zet jou tekst op een t-shirt en wij lopen er mee rond!
Bij de foto's zijn o.a. een folder van de t-shirt, een informatieboekje en foto's van de sponsorloop en het feest.

Tot het volgende verhaal!

Liefs Wieske, Annemieke, Stein en Esra

Annemieke, Stein, Esra Wieske

Hallo! Wij zijn Annemieke, Esra, Wieske en Stein. Deze winter gaan wij 3 maanden naar Tanzania om het project World of Weaving verder te ontwikkelen. World of Weaving is een bedrijf dat handgeweefde producten verkoopt. Deze producten worden geweefd door de vrouwen uit Ifakara die op deze manier hun familie kunnen onderhouden en een duurzaam inkomen verdienen. Wij gaan het verfproces van het katoen aanpakken, een marktonderzoek doen, een producent van organisch katoen zoeken en de marketing verder ontwikkelen. Op deze manier kunnen wij bijdragen aan het het duurzaam sociale project World of Weaving.

Actief sinds 02 Okt. 2013